zaterdag 7 december 2013

Start in de wereld van het bloggen


Na lang twijfelen heb ik de knoop doorgehakt. Ik start een blog.
Deze blog gaat over ons leven met z'n vieren: Dimitri (D) mijn vriend en papa van Alexander (A1) °2010 en Arwen (A2) °2013 en mezelf, Charlotte (ik).
Wij zijn trotse eigenaars van 3 dierenduo's, de katten Balou en Lily, die waren eerst, de kippen Tik en tok en de konijnen Appel en Druifje.
Ik vind het wel spannend om mijn hersenspinsels neer te pennen op het net, samen met nieuwe ontdekkingen van A1 en A2 in hun prille leven, samen met de ontdekkingen van D en mij, in ons niet meer zo prille leven.
Ik wil ook graag mijn ideeën delen wat betreft voeding (dan voorl voor kleinste pruts), het hoe en wat over dragen en tussendoor ook de zoektocht naar hoe we de kinderen enigszins beschaafd opvoeden.




Foto gemaakt door Sebastien Uyttenhove

Geen opmerkingen:

Een reactie posten